KOSZYK JEST PUSTY PRZEJDŹ DO KOSZYKA

Regulamin

REGULAMIN

1. Postanowienia ogólne

1.1.Sklep internetowy Pracownia Pod Skrzydłem Anioła Katarzyna Wyroba dostępny pod adresem internetowym www.podskrzydlemaniola.pl i zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
adres Pracowni:
ul. Zawadzkiego 178
43-229 Rudołtowice
nr tel 505356600
NIP 638-166-29-29

e-mail: katarzyna_wyroba@onet.pl

Regulamin jest skierowany dla Klientów korzystających ze wskazanego powyżej sklepu internetowego  i określa zasady korzystania z niego.

1.2.W celu zawarcia umowy sprzedaży poprzez sklep internetowy Klient jest zobowiązany do akceptacji warunków określonych w Regulaminie.

2. Informacje o towarach

2.1.Asortyment dostępny w sklepie internetowym jest osobiście fotografowany oraz opisywany przez Sprzedawcę.

2.2.Ceny wszystkich towarów są podawane w polskich złotych i nie zawierają podatku z powodu zwolnienia podmiotowego. Cena każdego przedmiotu jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów znajdujących się w ofercie. Ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki.

2.3.Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzania oraz odwoływania akcji promocyjnych. Do sprzedaży oraz wyprzedaży promocyjnej może zostać przeznaczona ograniczona ilość towarów. Wtedy realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień aż do wyczerpania zapasów.

3. Procedura składania zamówienia

3.1.Klient aby móc dokonać zakupu w sklepie jest wpierw zobowiązany do wypełnienia formularza rejestracyjnego w celu założenia swojego indywidualnego konta klienta. W celu założenia konta niezbędne jest podanie następujących danych:
-imię,
-nazwisko,
-adres (ulica, nr domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość),
-adres e-mail,
-telefon kontaktowy, 
-hasło.

Klient ma prawo do późniejszych modyfikacji wyżej wymienionych danych, może także w każdej chwili, bez podawania przyczyny usunąć stworzone przez siebie konto wysyłając stosowne żądanie na adres e-mail: katarzyna_wyroba@onet.pl . Założenie konta jest bezpłatne.

3.2.Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem wypełnionego przez klienta formularza zamówienia. W formularzu niezbędne jest podanie wszystkich danych umożliwiających dostarczenie zamówienia (imię, nazwisko, pełen adres, adres e-mail, telefon kontaktowy). Należy także wybrać sposób dostawy oraz sposób płatności. Istnieje możliwość wyboru koloru i motywu - po złożeniu zamówienia proszę o wpisanie w komentarzu nr serwetki oraz koloru; w przypadku braku takiej informacji koszyk będzie wykonany z losowo wybranym motywem i w kolorze białym.
 
3.3.Czas realizacji zamówienia trwa 7dni. W określonych przypadkach może się wydłużyć (jeśli Klient zamówi dużą ilość i zgodzi się na dłuższy czas realizacji lub w sezonie świątecznym - czas wysyłek i realizacji uległa wydłużeniu)

4.Formy płatności

4.1.Klient złożone zamówienie może opłacić korzystając z następujących sposobów płatności:

4.1.1.Przelew na konto osobiste Sprzedającego

 

5.Dostawa towaru

5.1.Zamówiony towar zostaje wysłany do 7dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sprzedawcy.

5.2.Zamówiony towar jest wysyłany na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.

5.3.Koszt dostawy:

List polecony priorytetowy gab. B
do 350g - 8,30zł -> ANIOŁKI KRYSZTAŁKI DO 15szt.
do 1kg - 11zł

Paczka pocztowa priorytetowa gab. B do 1kg - 14,50zł
Kurier - ustalany indywidualnie (po złożeniu zamówienia proszę o kontakt poprzez formularz).
 
Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany ceny w przypadku podniesienia ceny za usługę przez wyżej wymienionego pośrednika.

 

5.4. Czas dostawy jest uzależniony od wybranego przez klienta sposobu doręczenia.

6. Odstąpienie od umowy

6.1.Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przesyłki bez podawania przyczyny.

6.2. Klient może odstąpić od umowy wysyłając stosowne oświadczenie (Oświadczenie o odstąpieniu od umowy) na adres siedziby firmy lub na adres e-mail.

6.3.Klient ma 14 dni kalendarzowych od momentu złożenia oświadczenia na odesłanie towaru.  Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być uszkodzony, musi być kompletny. Sprzedawca ma obowiązek nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia przyjęcia z powrotem  towaru, zwrócić klientowi poniesione koszty (koszt zamówionego towaru+ koszt przesyłki do klienta).

7. Reklamacja

7.1.Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien zwrócić uszkodzony towar na adres pocztowy siedziby firmy. Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych!

7.2. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis reklamacji: rodzaj i data wystąpienia wady, dane kontaktowe składającego reklamację.

7.3.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w przeciągu 14 dni kalendarzowych od momentu złożenia pisma reklamacyjnego.  Jeśli zostanie ono pozytywnie rozpatrzone, wadliwy towar zostanie wymieniony na towar pełnowartościowy bądź w przypadku np. wyczerpania zapasów sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny dostępny.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl